ژانر

خب من در ژانراي مختلف و سبكاي مختلف كار ميكنم شما چه ژانري دوست داريد؟

من خودم از ترسناك خوشم مياد ولي فكر كنم عاشقانه بيش تر طرفدار داشته باشه.



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت11:07---17 خرداد 1393
تو هرچی بزاری اگه قشنگ باشه خونده میشه
پاسخ:تو ی قشنگ بودنش شک نک!
پاسخ:نکن


parmis
ساعت12:17---19 ارديبهشت 1393
منظورت اینکه داستان چه جاری داشته باشه؟


اگه اره من عاشقانه دوست دارم با خنده دار مثل رما توسکا
پاسخ:چرا دوبار تکراری؟ توسکا چیه؟نخوندمش ولی اگه خواستی تو سبک توایلایت میتونم برات یه چیزی بنویسم اماده ندارم!


parmis
ساعت12:16---19 ارديبهشت 1393
منظورت اینکه داستان چه جاری داشته باشه؟
اگه اره من عاشقانه دوست دارم با خنده دار مثل رما توسکا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 / 2 / 1393برچسب:, | 11:10 PM | نویسنده : برف |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.