سلام

لبخندچشمک

 سلام به وبم خوش اومدين مطالبم خواهشا دودر نزيد ممنون ازتون با تبادل لينكم شديدا موافقم البته شما قبلش باید منو لینک کنید بعد از طریق سیستم تبادل لینک لینک خودتونو توی وبلاگم بزارید یا تو نظرات بگید منو لینک کردید تامنم شمارو لینک کنموراستیاینجا میاین خداییش یه نظر ناقابل در مورد داستانم بزارید دیگه



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت15:10---2 تير 1393
ببینم پروفایلتو فعال نمیکنی؟؟؟؟اگه بکنی خوب میشه داستانتم خوندم جالب بود ممنون که مینویسی

artaaa
ساعت15:09---2 تير 1393
Vebet khoshgel bod albate jaye behrter shodanam dare vali az ghalbet khosham omad

mitra
ساعت11:47---19 خرداد 1393
من که تقزیبا هر ماه یه بار به همه دوستان سر میزنم.میتونی منو با اسم

shshshsh!!!the vampire`s sleeping

لینک کنی.
پاسخ:منم همین طور خب لینکتو ویرایش کردم:)


mitra
ساعت11:45---18 خرداد 1393
لینکیدمت.ممنون میشم منم بلینکی.یه سری هم هر چند یه بار بزن.
پاسخ:چشم حتما


saeedsingle
ساعت23:46---17 خرداد 1393
سلام
ممنون از حضور گرمتون
خیلی خوشحالم کردین
شما لینک شدین

پاسخ:ممنون سر بزنید


saeedsingle
ساعت14:11---18 ارديبهشت 1393
وااااااای ینی من اولین نفری هستم که وبتون رو دیده؟؟

خوش اومدین به لوکس

از ایدتون تو انتخاب قالب معلومه ماشالا ماشالا خوش سلیقه این...

بهم سر بزنین

مطلب گذاشتین خبرم کنین حتما خوشحال میشم...

منتظرتون هستم
پاسخ:bale shoma Avalon nafary hastid keep eftekhar dadid Mammon hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 / 2 / 1398برچسب:, | 1:56 PM | نویسنده : برف |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.